Українська мова 11-Б

Учити параграфи 47, 48,49, виконати вправи №5 із кожного параграфа (усно), виконати вправи №7 із кожного параграфа (письмово)
02.04.2020.
Учити параграф 49, виконати письмово впр. № 2 , 4 (с.174), усно впр. № 3 (с.174).
Учити пар. 50, виконати впр. №5(с.179),
впр.№ 7(с.180).
07.04.2020.
Учити пар.51 (стилістичні особливості частин мови), виконати вправи усно: №1,2,3,4; письмово впр.:№ 5, 7.
Якщо виникли запитання, пишіть чи телефонуйте
на Viber +380664741153 або на електронну пошту petrikgalina61@gmail.com
1. Учити §52, виконати впр.2, З(усно), впр.5, 7 (письмово).
2. Учити §53-54, виконати впр.2 (усчо), впр.5(письмово).
3. Учити §55-56, виконати впр,. 5 (письмово, один із варіантів).
Учити параграф 57-58 (Оцінювальні жанри), усно виконати вправи № 1,2,3.
Вправу № 5 виконати письмово (1 чи 2 завд.- на вибір)
Учити пар 59-60 (Етикетні жанри), усно виконати вправи 1,2, письмово виконати вправу № 3 ( тести).
Опрацювати сторінки підручника 203-204 (наголошування слів).
Написати контрольне есе «Моя омріяна професія».
Роботи надіслати :
Група Ніни Олександрівни Лазаренко: ninalazarenko8@gmail.com
Група Галини Іванівни Петрик : Viber +380664741153 або на електронну пошту petrikgalina61@gmail.com


Уважно прочитайте матеріал про основні вимоги до написання твору на ЗНО. Напишіть твір у форматі ЗНО : Прислів’я мовить: «Моя хата скраю – нічого не знаю».
Дехто вважає, що можна жити, не переймаючись чужими клопотами, суспільними проблемами, а віддавши себе служінню сім’ї, дбаючи про благополуччя своїх близьких і рідних. Багато ж хто переконаний, що повноцінним є життя з турботою про інших.
Як має ставитися до цього людина, прагнучи до щасливого життя?

Твори надсилайте на вказані адреси своїх учителів.

І. Дотримуйтесь структури твору-роздуму

1.Теза 2. Перший аргумент 3. Приклад із літератури чи інших видів мистецтва (живопис, музичне мистецтво та ін.).

4. Другий аргумент 5. Приклад із власного життя або історії

6. Висновок

Під час перевірки робіт одразу досліджують роботу на дотримання всіх елементів структури. Кожен елемент пишіть з абзацу.

ІІ. Зверніть увагу на особливості кожного елементу структури.

ТЕЗА. Чітко сформульована. Містить речення, яке виражає Вашу думку.

Теза відповідає аргументам, аргументи пояснюються прикладами, висновок відповідає тезі..

ІII. Рекомендовані слова й вирази у творі-роздумі

ТЕЗА. На мою думку, … Я вважаю, … Мені здається, що …

АРГУМЕНТИ. Аргументом на підтвердження моєї думки може бути те, що … Щоб підтвердити свою думку, скажу таке:

Моє переконання ґрунтується на тому, що, по-перше, … , по-друге…..

ПРИКЛАДИ Перший: На згадку приходить герой …

Українська література дає багато прикладів. Один із них – …

У зв’язку з порушеною проблемою згадую фільм …

Другий: Хочу навести приклад із власного життя …

Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що …Згадаймо постать видатного історичного діяча …

ВИСНОВОК Підсумовуючи зазначене, можу стверджувати …

Отже, дійшов висновку, що …На завершення свого роздуму підсумую, …

Таким чином, можна зробити висновок, що …

Для зв’язку думок у творі використовуйте вирази:

По-перше, по-друге, …

Хочу зазначити, що …

Як вже стверджувалося, …

Як можна було переконатися, …

Важливо серйозно поставитися до запропонованих конструкцій. Завчіть рекомендовані вирази. Використовуйте їх у написанні творів-роздумів протягом навчального року. Пам’ятайте, якщо, наприклад, у ВИСНОВКУ вжити вираз «Я думаю», можна втратити 1 бал, оскільки цей вираз доцільно використовувати у ТЕЗІ.

Цей розділ містить інформацію, яка допоможе учаснику підготуватися до виконання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з української мови. Власне висловлення має бути побудоване логічно та послідовно за такою структурою: теза; аргументи, що підкріплюються прикладами із літератури чи інших видів мистецтва, а також історичним фактом або випадком із життя; висновок.


Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з української мови зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року
Зміст власного висловлення оцінюють за шістьома критеріями (124 та 5), як викладено в таблиці 1.
Таблиця 1
Критерій Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію Бали
1. Теза Учасник вправно формулює тезу 2
Учасник не формулює тези вправно 1
Учасник не формулює тези або формулює тезу, яка не відповідає запропонованій темі 0
2. Аргументи Учасник наводить принаймні два доречні й переконливі аргументи 2
Учасник наводить принаймні один доречний аргумент.
Аргументи дублюють один одного, у другому аргументі  перефразовано зміст першого.
Один з аргументів не є доречним стосовно сформульованої тези
1
Учасник не наводить жодного аргументу, або наведені аргументи не є доречними 0
3а. Приклад із літератури чи інших видів мистецтва Один з аргументів підкріплено принаймні одним розгорнутим, добре поясненим прикладом з художньої літератури чи іншого виду мистецтва 2
Немає мотивації наведення прикладу.
Приклад не конкретизований через художній образ.
У прикладі є фактичні помилки
1
Прикладу з літератури чи інших видів мистецтва немає, або він не є доречним 0
3б. Приклад, що є випадком із життя або історичною подією Учасник наводить принаймні один доречний приклад із власного життя або подію з історії чи суспільно-політичного життя, що є конкретною, локалізованою в часі та просторі 2
Немає мотивації наведення такого прикладу; він не конкретизований; у ньому є фактичні помилки 1
Прикладу з історії, суспільно-політичного чи власного життя немає, або він не є доречним 0
4. Логічність, послідовність Висловлення демонструє зосередженість на запропонованій проблемі, цілісний, послідовний і несуперечливий розвиток думки (логічність і послідовність викладу) 2
У роботі є порушення логічності, цілісності, послідовності й несуперечливості розвитку думки 1
Логіки викладу, цілісності, послідовності й несуперечливості розвитку думки немає 0
5. Висновок Висновок відповідає запропонованій темі й органічно пов’язаний із тезою, аргументами й прикладами 2
Висновок лише частково відповідає тезі або лише частково пов’язаний з аргументами та прикладами 1
Висновку немає; висновок не відповідає сформульованій у власному висловленні тезі; висновок не пов’язаний з аргументами та прикладами 0
Мовне оформлення власного висловлення оцінюють за двома критеріями ( та ), як викладено в таблицях 2 і 3.
Таблиця 2
Критерій Кількість помилок Бали
6а. Орфографія та пунктуація 0–1 4
2–6 3
7–11 2
12–16 1
17 і більше 0
Таблиця 3
Критерій Кількість помилок Бали
6б. Лексика, граматика та стилістика 0–1 4
2–4 3
5–7 2
8–10 1
11 і більше 0
Під час оцінювання орфографічної й пунктуаційної нормативності роботи 2 (дві) негрубі помилки рахують як 1 (одну) грубу.
До негрубих зараховують такі помилки:
  • у написанні великої літери в складних власних назвах;
  • у випадках написання разом і окремо префіксів у прислівниках, утворених від іменників з прийменниками;
  • у випадках нерозрізнення не/ні (не хто інший / ніхто інший …);
  • у випадках, коли замість одного розділового знака поставлений інший;
  • у пропуску одного зі сполучуваних розділових знаків або в порушенні їхньої послідовності.
Негрубу орфографічну й негрубу пунктуаційну помилки не додають і не зараховують як 1 (одну) грубу.
Систематичне порушення норм милозвучності (3 (три) і більше випадків порушення на одне з правил: у–в, і–й–та) рахують як 1 (одну) орфографічну помилку.
Роботу, що не відповідає темі власного висловлення, оцінюють у балів. Роботу обсягом до 100 слів оцінюють у 0 балів.

 

18.05.2020.

Виконати контрольну роботу, перейшовши за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=696192