історія 11-Б клас

Історія України: параграфи 22-23,пункти 3-6, запитання на ст. 195.
Всесвітня історія: параграф 19,пункти 1-4, запитання на ст.184 , 1-4, індивідуальні завдання.
Історія України: параграф 24 пункти 1 і 2, запитання на ст.206, підготувати повідомлення:
1.Співробітництво України з провідними організаціями та країнами світу.
2.Конфлікт навколо острова Тузла.
3.Україна й українська діаспора.
Практичне заняття на 02.04 на тему:" Державне будівництво в незалежній Україні: особливос-
ті. здобутки, проблеми"( виконувати всім письмово).
Всесвітня історія:параграф 19, запитання на ст. 185, 11-14, індивідуальне завдання 22 на с.185.
Всесвітня історія: параграф 20, запитання на ст. 195-196.
Практичне заняття: (перша група учнів): Війни у В єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини (письмово). Друга група учнів: Агресія Росії проти України та її вплив на міжнародні відносини(письмово). Скласти тестові завдання за розділом 5 " Міжнародні відносини" та виконати письмово.
Історія України: урок узагальнення за розділом 5 "Становлення України як незалежної держави".
Скласти та виконати тестові завдання письмово.
Параграф 25, завдання на ст. 214, скласти тести.
Параграф 26, підготувати презентацію., повідомлення,, тести на тему :"Євромайдан.Революція Гідності."(на вибір).

Історія України. 11-Б клас.
Виконати завдання 1-4 на ст. 224 письмово.
Прочитати параграф 27 і скласти план.
Прочитати параграф 28, проаналізувати карту на ст. 236. Підготувати повідомлення,
реферати, презентації ( на вибір) на теми:
“Наука в незалежній Україні”. “Основні здобутки української культури”. “Здобутки
спорту”. “Релігійне та церковне життя” ( параграф 29 ).
До уроку узагальнення: завдання на ст. 252. Скласти тести до розділу 6.

Всесвітня історія. 11-Б клас.
Прочитати параграф 21 і виконати завдання на вибір: Скласти таблицю, завдання 13 на ст.
205.
Підготувати повідомлення на теми: “Розвиток науки в другій половині ХХ – на початку
ХХІ ст”. “Розвиток техніки в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст”.
Прочитати параграф 22 і виконати творче завдання: описати один із художніх творів
(витворів мистецтва), який найбільше вразив вас.
Практичне заняття. “Модерне (індустріальне) та (постмодерне, інформаційне )
суспільства: тяглість та зміни”. Підготувати повідомлення або презентації (на вибір) :
1) Постіндустріальне суспільство - прояви в повсякденному житті.
2) Соціальна структура постіндустріального суспільства.
3) Скласти порівняльну таблицю: Спільні й відмінні риси індустріального та
постіндустріального суспільства з трьох колонок: питання для порівняння;
індустріальне суспільство; постіндустріальне суспільство.



Для зворотнього зв'язку emets.svetlana@ukr.net